Mario - Let Me Love You

Music Video: Let Me Love You
Album: [not available]
Date of Hit: 21 de Diciembre de 2004

Ver video/Play video

commentary of the video: Mario - Let Me Love You

  1. MATT says:

    SHIT. BIG NOSTRILS. SHIT DANCER. NOT \'BUFF\' IN THE SLIGHTEST.

    MARIO, GET AIDS, DIE.

  2. JESSICA LETTIERI says:

    THIS SONGS SICK MAN SOS THE VIDEO! MARIO LOOKS SO BUFF !!!!! (LOL)I WUD LIKE TO MEET HIM HES SO GORGOUES!!! ILL CONGRATULATE HIM AND SAY GOOD LUVK FOR THE FUTURE SAFE!!!!!!
    XXXXX

  3. eLeNi says:

    i love this song and film clip so much... i am seing him at the destinys child concert this weekend and i am so excited i love him so much.... every 1 check out his new song \"how could you\"

  4. Anna says:

    I love this song. And I love this man. He\'s so hooot...

  5. kyle o\'malley says:

    this is the best song ever, this is the one song that you can actualy sit down and listen to
    like to meet marion one day!!

    CHEERS

  6. dodtido says:

    cool stuff, nice lyrics & da moves amazin

  7. Daniela says:

    I loveeee this videooooo...and...i love maaarrrioooo....he,s beautiful....Mário, és o maior

  8. emma says:

    Itz da best song eva!!!!

  9. danielle says:

    i think he is so cool and a very good singer

  10. Chris says:

    I agree with Leila, my girlfriend loves mario 2 bt hey bud its a great song n it wnt b in da charts 4eva unfortunatley. Leave da poor lad alone its is career n if ur guna get workd up bot it den ur as stupid as u sound at da end of da day hus ur girl wit,

  11. Billy says:

    Why du u av 2 b so gud mario, my girlfriend completley ignores me n drules ova u wen u cum on, no hard feelins on da song tough, eh?

  12. Isabelle says:

    I wern\'t too sure on the video at first but da song and your fit face sums it up Mario, I love u n always will, lyk evry1 else in dis commentry ist i wish i cud meet u n trust u shud let me luv u, luv da dance moves babez keep it up n keep dat gorgous sm

  13. Georgina says:

    I love dis song, its fab n i luv u mario. My boyfriend loves ur song 2 n all my friends, ur da best eva n ur super fine, wish i cud meet u one day, mwah, xxxxxxxxxxxxxxxx

  14. Edina says:

    hi!!
    Mario!I love you!The song is very good.I like it..this is the song,which has many love and \"information\" for me.I LOVE YOU,AND I LOVE THE VIDEO TOO

  15. JAMIE A GIRL says:

    DONT FORGET MARIO I LOVE U
    AND ASH,ROCKY AND ROB LOL LOVE YOU MARIO UR SUCH A BABE XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  16. JAMIE A GIRL says:

    Hi u guys just like to say I LOVE MARIO any song u bring out will b great coz its u ur song helped me threw a really bad time n id just like to say fanx babe LOVE YOU MARIO jamie xxxxxxxxxxxxxxxx

  17. Liiiizaa says:

    This song is to good to be true , i can\'t take my eyes of you , i can\'t take my ears of the song! =) I LOVE YOU!!!

  18. SHANTY says:

    mario i must admitt you are gorgeous and your voice is lovely,keep it up hun!

  19. shayma says:

    OMG I CANT BELIEVE THAT I ACTUALLY GET TO TELL MARIO SOMETHING MARIO I LOVEEEEEEEE YOU SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH I THINK YOU ARE SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FI

  20. linzi says:

    amazin

  21. Rosanna says:

    Haai Mario !!
    You have a nice video !!
    I\'m love you !
    Rosanna

  22. Rebecca says:

    THE BEST.WE LOVE YOU MARIO!!!!!!!100% XXX

  23. Fran says:

    I love the video... I love him...I love the girls tops in the video...just wish i knew where it was from...I wish i could i meet him...I looooooooooooovvvvvvvvvvvvvvve him...soooooooooooooooooooo much...I would let him love me...and he should let me love

  24. martina says:

    Hello i came from austria the video is very very good I love him very much

  25. april says:

    i love mario he should let me love him.i think hes got an awsome voice and is the best

  26. Grace says:

    Marios video is well good i wish i could see him and tell him how much i love him!!!! he is the fittest singer i no and it is sad i just cant meet him :\'( luv uxXxXxXx grace

  27. melissa says:

    I LOVE THIS VIDEO. I WISH I TOLD MARIO I LOVE HIM TOOOOO.

  28. melissa says:

    I LOVE TJIS VIDEO

has been omited 2 Suggestions with less than 5 characters were not considered.
 Add your commentary

Lyrics of the Song

Mario - Let Me Love You

Mmmm ..... Mmmmm.... Yeah....Mmmmm....Yeah, Yeah, Yeah
Mmmm...Yeah....Mmmm..... Yeah, Yeah

[Verse 1:]

Baby I just don't get it
Do you enjoy being hurt?
I know you smelled the perfume, the make-up on his shirt
You don't believe his stories
You know that they're all lies
Bad as you are ,you stick around and I just don't know why

If I was ya man (baby you)
Never worry bout (what I do)
I'd be coming home (back to you)
Every night, doin' you right
You're the type of woman (deserves good thangs)
Fist full of diamonds (hand full of rings)
Baby you're a star (I just want to show you,you are)

[Chorus:]

You should let me love you
Let me be the one to give you everything you want and need
Baby good love and protection
Make me your selection
Show you the way love's supposed to be
Baby you should let me love you, love you, love you

[Verse 2:]

Listen
Your true beauty's description looks so good that it hurts
You're a dime plus ninety-nine and it's a shame
Don't even know what you're worth
Everywhere you go they stop and stare
Cause you're bad and it shows
From your head to your toes, Out of control, baby you know

If I was ya man (baby you)
Never worry bout (what I do)
I'd be coming home (back to you)
Every night doin' you right
You're the type of woman (deserves good thangs)
Fist full of diamonds (hand full of rings)
Baby you're a star (I just want to show you, you are)

[Chorus:]

You should let me love you
Let me be the one to give you everything you want and need
Ooh Baby good love and protection
Make me your selection
Show you the way love's supposed to be
Baby you should let me....

[Bridge:]

You deserve better girl (you know you deserve better)
We should be together girl (baby)
With me and you it's whatever girl, hey!
So can we make this thing ours?

[Chorus:]

You should let me love you
Let me be the one to give you everything you want and need
Baby good love and protection
Make me your selection
Show you the way love's supposed to be
Baby you should let me love you, love you, love you

[repeat til it ends (about 3 times)]

[Mario (talking):]
Let me love you that's all you need baby